Pazartesi, Ekim 10, 2011

Usuyorumm

Hava isisi 18' derece. Ve ben usuyorumm. Insana komik geliyor ama gercekten oyle.
Afrika'ya geleli tam uc yil oldu. Ben ilk defa isinin bu kadar dustugune ve hic durmaksizin yagan yagmurlarina sahit oluyorum.

Gun boyu hic ara vermeden yagan yagmur; hala sakir sakir yagmaya devam ediyor. (Bol bol elektrik kesintileri ile birlikte :)

Normelde yagmur sezonu bitmek uzereydi tam bir surpriz oldu bu herkesler icin.
Sel baskinlarinin olabilecegi uyarilari yapildi.
Gelenler ya da belgesellerden izleyenler bilirler. Yerel halkin nasil evlerde yasadiklarini. Benim su an icin tek uzuntum o. Asla bu yagislara dayanikli olmayan evlerde oturuyorlar ne haldedirler simdi kimbilir. Ayrica isinin bu kadar dusmesi onlarin alisik olmadigi birsey. ( 20' nin altina pek dusmezdi ) Hasta olma riskleri de cok yuksek.

Ve yagislar Sali'ya kadar devam edecekmis.
Umarim zararsiz ve ziyansiz bir sekilde sonuclanir.

(Elektrik kesilir korkusuyla alelacele yazilan bir yazi )





2 yorum:

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

evet ya insana alışılmışın dışında olan herşey olağan dışı geliyor ve genellikle hazırlıksız yakalanıyoruz böyle durumlara inş. kısa sürede herşey normal seyrine döner ve herkes rahatlar arkadaşım
sevgiler dostçakalın

papatya dedi ki...

Nesli'cim insallah canim.