Salı, Ekim 04, 2011

04 Ekim Hayvanlari Koruma Gunu



Butun hayvanlari seviyorum ama, kedileri bir baska. Ona dokunmak, onunla oynamak, onunla uyumak, bambaska bir haz veriyor bana.Kucuklukten baslayan, evlenince tam onbesyil ara verilen, ( esimden dolayi ne yaptimsa ikna edemedim onu.Ta ki Afrika'ya gelene kadar.) ve simdi kaldigi yerden devam eden bitmez tukenmez bir sevgi bu.

Bu kaybolan uc numarali Susam'im.Cok ozledim.Susam'i Pasa'yi, ve Naz'i.Ne oluyor nasil oluyor anlamiyorum. Kedilerim belli bir sure sonra kayboluyor ve donmuyorlar.Susam'dan sonra yok baska pisicik istemiyorum dedim ama yine de aldim bir tane. Hatta inanmasi zor Nazli'yi esim kendi elleriyle getirdi :) Eee bu de bir nevi; Medos'u burada oyalama metodu :)



Onlar bizim sevgimize, ilgimize kisaca bize muhtaclar. Tamam Afrika'da bir suru hayvan var.Tam cennetin ortasindayim ama ben yine de durust olmak gerekirse, evde timsah degil de, kedi besleme taraftariyim :)

Sevmeyebiliriz, korkabiliriz gordugumuzde cok garip davranislar sergileyebiliriz. Hepsini anlarim ama, bize muhtac olan o canlilara, gerek isteyerek ya da istemeyerek yapilan insanlik disi davranislari anlamakta zorlanirim.

Sizden bir lokma ekmekten once, bir yudum sevgi isteyen, bacaklarinizin etrafinda donen bir pisicige, ani bir tepkiyle atilan tekmeyi hic anlamam. Bunu yapana da, insan diyemem.

Kendisine muhtac olana bunu yapan, kendisine muhtac olmayan hemcinsine neler yapar kimbilir.

Uzun lafin kisasi; hayvanlari sevmeyenler, insanlari zaten sevemezler !




Lutfen cocuklarimizi, bu sevgi ile buyutelim. Onlarin gelisiminde buyuk rol oynayan bu yardimci dostlarimizin, emeklerini asla unutmayalim.

Butun hayvanlari koruyalim ve korutalim.

Not: Sevmezsek bile en azindan bugun onlara iyi davranalim.Ne de olsa, onlarin kutlu gunu.


Foto Medos Album


6 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Kaybolan kediciklerine ne kadar üzüldüğümü anlatamam.

Umarım dünya tüm canlılar için daha yaşanılası bir yer olur..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum ve duyarlılığına da hayran kaldım. Ben kedilerden çok köpekleri sevsem de hiç bir hayvana zarar verilmesine katlanamıyorum. Sevgiler...

papatya dedi ki...

Begonvilli Ev,sagol canim ben de cok uzgunum hala icim sizliyor onlari dusundugumde.

Dileklerine aynen katiliyorum.

Sevgilerle.

papatya dedi ki...

Esin'cim, tesekkur ederim canim.Umarim daha anlayisli ve duyarli oluruz bu konularda.
Hepimiz icin yasanmasi daha kolay bir dunya dilegiyle.

Sevgiler.

öykü dedi ki...

sozlerıne aynen katılıyorum
bu guzelım canlıların yasam alanlarını ozelwlıkle buyuk sehırlerde uok ettık hıc ddegılse
yasamaları ıcın elımızı uzatmamız sart
sokaklarda telef oluyrolar aclık veya baska kotu kosullardan
bu nedenle bugunu
ve bugune ve hayatın her gununde hayvanlara el uzatan herkesı sevıyorum

papatya dedi ki...

Oyku'cum,cok haklisin canim.Hepimiz elimizden gelen imkanlari yapsak o bile cok yardimci olacaktir onlarin hayatini kolaylastirabilmek adina.

Sevgiyle kal canim.