Salı, Haziran 23, 2009

Malindi Timsah Ciftliginden


Iste benim canim oglum.Timsahcigi aldi eline ama poz vermeyide ihmal etmedi her zamanki gibi..


Babamiz ogluna ders veriyor. Oglusum biraz urkek bu sefer...Beni sormayin cok fena haldeyim...
Aslan, cita tamamda bunlar bana gore degil...Bu resimden sonra esim elimi tutmak istedi.
Mumkunse bugun bana dokunma dedim:))) o denli tirstim urktum.Dilini disari cikaran hic bir hayvana sicak bakamiyorum.Kucuk kertenkeler bile urkutuyor beni ,ama malesef cennetinde yasiyorum...


Buna ben hala inanamiyorum...Oglusumm...



Buda benim timsah ciftligine gitti hic resmi yok, diyenler icin verdigim poz...Gulmeye calistim ama yapamadim, kaslar kasilmaktan iptal sanirim...

19 yorum:

ELİF dedi ki...

vallahi ailecek cesaretlisiniz kutluyorum:))

papatya dedi ki...

Tesekkurler Elif'cim.Sevgiyle kal...

Begonvilli Ev dedi ki...

Müthiş! Doğa ile iç içe olmak buna denir:)

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

İnanmıyoruuuuuuuuum!!!
Hayatta o soğuk hayvanlara dokunamam!!!
Oğluş'a ve babamız'a cesaretlerinden ötürü kocaman alkışlar yolluyorum İstanbul'dan:)

ebvatathemua dedi ki...

Tam benlik yermiş valla.Küçüklüğümden beri nerde zararlı vahşi hayvan var ben onların peşinde.
Yılanı,tarantulası,iguanası,timmsahı...
Seviyorum napim:)))

papatya dedi ki...

Begonvilci'gim evet haklisin tam anlamiyla bozulmamis bir doga...

KYBELE F,Senin adina iletecegim kendilerine,bende cok urkerim ama uc yil once zorla sadece kuyruguna dokunmustum.Daha sonra onlarida yayinlarim.

Ebvata'cim,sen istersen hic durma gel hemen tam senlik yer...

LA78'ers dedi ki...

yaaa bu neee... napiyosunuz siz oralarda... farkındamısın, oğlunun üzerinde bi boğa yılanı var :S yoksa piton mu :S farkeder mi? bence etmez.. :S

pesss doğrusu daha da bişey demiyorum... bu çocukta ileride indiana jones olmazsa ben de LA değilim...

bu arada arkanda timsah var.. hahaha :))

papatya dedi ki...

Piton o, bende nasil izin verdim hala anlamis degilim kendimi cok israr etti...Ayrica orada bizi bilgilendiren bey timsahlarin en cok kadinlari yemekten hoslandigini ve gecen yil da bir tanesini mideye indirdigini soyledi.Kenya'dan selamlar...

Başak BAŞOL dedi ki...

Hayvanlar dünyasında can almak için geçerli iki sebep vardır ;
1-Beslenmek
2-Korunmak

Yani her durumda bizden daha insancıllar.Bende olsam sanırım korkmazdım.Nihayetinde o da bir can ve bence biraz alışınca sempatik bile.Hem bir de şu tarafından bakın.Belki yılan da bize bakıp ay ne iğrenç bir yaratık,üstelik birde sürekli konuşuyor felan diyordur...:)Neden olmasın?

Sevgiyle Kalın

Başak

papatya dedi ki...

Basak'cigim fikirlerine saygi duyuyorum.Ama elimde degil dedigim gibi dilini disari cikanlardan cok urkuyorum ben.Yoksa bende hayvanlari ve dogayii cok seven bir insanim bazilari urkutuyor sadece... Kucak dolusu sevgiler sana...

yokamania dedi ki...

Abbaaaooww oğlun ve esini cesaretinden dolayı kutluyorum senı de uzak durmandan dolayı 5 kat daha fazla kutluyorum akıllıca bır karar vermıssın :))

hepsusluydum dedi ki...

Sayfama ziyaretiniz ve samimi yorumunuz için çok teşekkürler.
Bu hayvanlara yakın temasınız için sizleri kutluyorum :) Bu benim için çok ütopik bir şey..
Sevgilerimle Zehr@

papatya dedi ki...

Yokamania, sonsuz tesekkurler sana...

Zehra'cim ben de sana tesekkur ediyorum.

Ve her ikinizede Kenya'dan kucak dolusu sevgiler...

Stil Direktoru dedi ki...

Oğluşuna maşallah canım. Bende yılanı boynuma dolarım ve pozum da var bu şekilde :) Sevdim cesur kardeşimi. Kenya'ya en sıcak öpücüklerimle.

lori dedi ki...

:) sorma buralarda oyle. pitondan gecilmiyo (ki ben Avustralya'nin en cok piton barindiran bolgesinde yasiyorum.) yagmur yagip sel basinda timsahlarimiz sagolsun sokaklarimizi basiyo. sizin timsahlariniz yine belli bolgelerde. bizimkiler tuzlu suda- tatli suda nerden cikcaa belli olmuyo. zehirli orumceklerimiz, kanguru, koala, possum ve bilimum hayvanlarimiz da yaninda esantiyon :)
ama ben cok seviyorumm! iki sene yilan besledim ben ehuh. bi de gecende beni orumcek isirdi hastanelik oldum. yaziyo blogda belki okumussundur.

papatya dedi ki...

Cok gecmis olsun canim...Ben korkagim bu konuda seni yilan besledigin icin takdir ediyorum ben asla yapamam boyle birsey.Hatta babam tutturdu bir ara alacagim diye ailecek karsi cikmistik.bu arada aslan dersen beslerim yada diger arkadaslarini...

papatya dedi ki...

Stil'cigim cok sagol.Bende sana Kenya'dan yolluyorum kocaman sevgiler...saglicakla kal...

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

yayınlayın lütfen bekliyorum;)

papatya dedi ki...

Tamam canim kirar miyim hic seni...Sevgiyle kal KYBELE F..