Çarşamba, Mayıs 27, 2009

ciceklerim


Nairobi'nin, guvenlik acisindan yaya gezmeye,pek musait olmadigini soyledikleri icin,yaya olarak hic disari cikmiyordum.Dun aniden, her gun aksam besten sonra yuruyus yapma karari aldim.Bu kararima oglumu da ortak ettim tabi ki...Bir tasla iki kus.Hem ben yalniz olmayacaktim ,hem de oglum biraz tombis oldugu icin ona da iyi gelecekti bu.(bu tombis kelimesini kullandigim icin bana cok kizacak)Cok keyifli bir yuruyustu.Bugun yine oglum, okuldan geldikten sonra beraber ciktik.Yanima dun gordugum cicekleri cekmek icin fotoraf makinesinede aldim bu defa.Derken yagmur yagmaya basladi.Guzel olan ortam daha da guzel oldu.Buram buram toprak kokusu sardi, her yani.Ben zaman zaman yurumeye ara verip, bir yandanda resim cekiyorum.Ben resim cekerken,insanlar bana bakiyor, bu ne yapiyor diye.Kimisi duruyor yanimizda oylece bakiyor, kimisi hos bir tebessumle karsiliyor,kimisi de cektigim o muhtesem ciceklerimi, gorene kadar ayrilmiyor yanimizdan.Bugunumuzu daha guzel tamamliyoruz yagan yagmur sayesinde...





Fotograflar: Mediha G. Kaynak

4 yorum:

meltem dedi ki...

fotoğraflar çok güzel ..
şimdi izninle beni aydınlatırmısın
arşivden yazıları okuyorum ara ara ama tam olarak anlayamadım
sanırım gezmeye gitmediniz değilmi orda yaşıyorsunuz?
çok ilgimi çekti gerçekten orda ne yapılır?
yaşam zormu güzelmi
ya ne bilim hiç kenyada yaşayan birini tanımamıştım da heyacanladım sanırım :))

papatya dedi ki...

Meltem´cim evet buraya yerlestik.Farkli bir hayat bende yasayarak ve gorerek ogreniyorum.Benim icin zor bir karar olsada simdi burdayiz.Ilginden dolayi tesekkur ederim.Kenya´dan sonsuz sevgiler sana...

meltem dedi ki...

BUNDAN SONRA SIK SIK GÖRÜŞÜCEZ ÇÜNKÜ Bİ YORUMDA TANTUNİ YAZISINI GÖRÜNCE İLGİMİ ÇEKMİŞTİ
BU SABAHTHA DİĞER YAZILARINI OKUDUM DAHA DA HEYECANLANDIM ..
NEDEN DİYECEKSİN? TESADÜFLERE ŞAŞIRDIM HAYATIMIZDAKİ
BENİM ANNEM MARAŞLI! DAYILARIM, RAHMETLİ DEDEM VE ANNEANNECİMİN EVİ VE DE KUZENLERİM MARAŞDA:)
BABAM ADANALI, TÜM HALALARIM AMCALARIM KUZENLERİM VE BABAM ADANADA YAŞIYOR!! Bİ KAÇI DA MERSİNDE YAŞIYOR MEZİTLİDE:)
BEN DE ÇOK KALDIM MERSİNDE!
VE İZİN VERİRSEN İSTANBULA GELDİĞİNDE SANA EN GÜZEL TANTUNUYİ YEDİREBİLİRİM:) YA DA SANA TAVSİYE EDERİM OLUR MU?
YA NERDEN NEREYE SEN BENİM HEMŞERİM TAA KALK BURALARDAN KENYA YA GİT:)
SANIRIM İŞ İÇİM YERLEŞTİNİZ ORAYA, UMARIM ÇOK SEVER VE ALIŞIRSIN
SEVGİLER

papatya dedi ki...

Meltem'cigim bu samimiyetin ve ictenligin beni cok duygulandirdi.Istanbul'da tantuni fikri cok hos,simdiden tesekkur ediyorum.Sevgiyle kal canim...