Pazartesi, Mayıs 25, 2009

Bir pazar gunu...

Geceden Gokhan'la plan yapmistik. Sabah erken kalkacak, guzel bir pazar kahvaltisindan sonra Nairobi muzesine gidecektik. Ama cok gec yattigimiz icin sabah cok erken kalktik. Oglen saat onikide. Kahvalti fasli ustune, kahve fasli derken saat uc gibi cikabildik evden. Hava gunesli ve guzeldi. Muzenin bahcesinden iceri girdigimizde, cok hos ritmik bir afrika muzigi caliyordu. Dayanamayip once o tarafa yoneldik. Okul ogrencileri icin duzenlenmis hos bir gosteriydi.

Orada biraz zaman gecirip muzik dinledikten sonra, buyuk bir kapidan muzenin icerisine girdik. Ilk girdigimiz bolumde doldurulmus hayvanlar vardi. Kendimi bir anda vahsi doganin tam ortasinda hissettim. Fazlasiyla gercektiler. Daha once safari gezisinde zurafa gormustum ama, cok uzakta olduklari icin boylarinin bu kadar uzun oldugunu dusunmemistim. Hatta saskinligimi bir muddet uzerimden atamadim. Iki katli bir bina kadardi sanirim.


Muzenin diger bolumune girdigimizde ise adeta bir kus cennetinin icerisindeydik. Olu ve doldurulmus olmalarina ragmen inanilmaz guzellikteydiler. Buyuk kucuk yuzlerce kus...


Muzenin baska bir bolumune gectigimizde, karsimizda milyonlarca yil oncesine ait fosiller ve iskeletler vardi. Normalde maymun turunden gelmedigimizi iddia eden ben, bir anda Gokhan'a donup: acaba mi? diye sordum.
Daha sonra muzenin bahcesini gezmek icin disariya ciktik. Harika bir manzara karsimizda duruyordu butun guzelligiyle... Mis gibi toprak kokusunun icerisinde yurumeye basladik. Buyuk ve gosterisli agaclarla kapliydi her yer... Haftasonu kesinlikle dinlenmek icin gidilebilecek cok guzel bir bahceydi.

2 yorum:

Travis dedi ki...

daha iyisiini bulabilirm:)

papatya dedi ki...

Eminim ki bulabilirsiniz,daha guzel yerler oldugunu bende biliyorum.burasi da o guzel yerlerden biriydi sadece.Benim amacim yasadigim ve beni mutlu eden animi paylasmakti.baska birsey degil...