Cumartesi, Mayıs 30, 2009

Beni Buyuten Babaanneme

Nasil ozledim seni bir bilsen...

Bu gece, yastigima koydugumda basimi, yine seni dusundum.Sicacik nefesini, bana baktiginda her zaman gulen gozlerini,ilgini, sevgini ve de en onemlisi; mutlulugumu, sevincimi, uzuntumu paylasan, beni sevgiyle, sefkatle saran kucagini, ana kucagini ozledim.

Bir bucuk yil oldu. Sensiz gecen koskaca bir bucuk yil...Ve ben hala resimlerine bakamiyorum, esyalarina dokunamiyorum. Adini bile anamiyorum ya da adin gectiginde cok kotu oluyorum. Icim icime sigmiyor, ozgurce nefes alamiyorum. Icimde birseylerin eridigini hissediyor ,cok fena oluyorum. Ahh o guzel koy evin. Sen varken rengarenk ciceklerle susluydu bahce. Evin her zaman temiz ve mis gibi kokar, ne zaman catkapi biri gelse, yemegin hazir olurdu dolapta, tabi ki bir de cayin. Telasla yakardin cayin altini...
Benim icinde, mutlu oldugum, kendimi guvende hissettigim, tek yerdi bu ev. Cunku sen vardin icinde, bir de senin ucsuz bucaksiz sevgin...

Her yaz sevincten ucarak, kosarak sana gelen ben, bu defa isteksiz, mutsuz, huzun doluydum.Bu yasima kadar, seni icinde gormeye alisik oldugum, huzur buldugum ev de degildin sen... Senin yeni evine geliyordum ilk defa. Sana yaklastikca gulmuyordum. Mutluluktan ne yapacagini sasirmis halde de degildim bu kez. Agliyordum hickira hickira... Yuzunu goremedim, sarilamadim sana doya doya, kedi gibi kivrilip yatamadim kucagina. Icime cekemedim kokunu... Bunu soylememem lazim biliyorum ama sevemedim yeni evini, huzur bulamadim orada...
Icinde huzur buldugum eve degil girmek, bakamadim bile. Basimi egerek gectim onunden...

Coook ozledim seni....

Seni en cok uzen sey, benim uzuldugumu ya da agladigimi gormekti. Asla dayanamazdin. Tum dunyayi karsina alirdin benim icin. Seni uzmemek icin daha guclu olmaya calisiyorum. Hani sen hep derdin ya:"olursem benim icin dua edin." Yapiyorum bunu senin icin. Daha iyi hissediyorum kendimi. Biliyorum ki, ben iyi oldugumda, sen de iyi olacaksin.

Seni cooooook ozledim......

8 yorum:

Gokhan Kaynak dedi ki...

Harika, duygu dolu bir yazi olmus yuregine saglik Medos...

papatya dedi ki...

Tesekkur ederim.Boyle dusunmene sevindim...

tasarım mekani dedi ki...

Merhaba, duygularini cok iyi ifade etmissin. Seni cok iyi anliyorum cunku bende Ananemi o kadar cok severdim ve bayilirdim kokusuna onunla bir yatmaya uyumaya... Arkamdaki duvarimdi.. Allah rahmet eylesin canim.... Medinem

cimcime dedi ki...

Blogunuz hayırlı ve uğurlu olsun.. Selamlar..

papatya dedi ki...

tasarim mekani: sana da bassagiligi diliyorum, aslinda anlatmak istedigim o kadar cok sey vardi ki, o duygu yogunlugu ile ancak bu kadarini dile getirebildim. yarumun icin tesekkur ederim. Sevgiler...

papatya dedi ki...

cok tesekkur ederim, blogumu yeni actim. Sizde cok buyuk bir incelik gosterip benim blogumu blogunuzda yayinlamissiniz. Bu sizin benim blogumu begendiginizi gosterir ki, beni gercekten onure ettiniz sonsuz tesekkurler...

A.Ş.K dedi ki...

Başınızsağolsun :(((((((

papatya dedi ki...

sagolun....