Çarşamba, Kasım 02, 2011

Zamanla Alisirsin Diyorlar...

Ooohh !!! Nihayet pc basina gecebildim. Henuz tanisamadik sizlerle.Once kendimi tanitayim. Efendim ben Nazli.
Bazen cok akilli , bazen yaramaz genellikle Medos'un sozunu dinleyen , tum aile fertlerinin sevdigi ; sevgi yumagi Nazli...
En favori oyunum , Medos ve Burak'la oynadigim saklambac. Bu oyuna bayiliyorumm..
Yemeklerden favorilerim , Medos'umun yaptigi balik ,tavuk , pirincli kiyma ve yumurta bir de sut. Krakeri sevmiyorum.Medos aliyor ama ben yemiyorum. Sevemedim ne yapayim. Medos hep diyor zaten bu kiz cok farkli . Gecenlerde yine Askisina soylerken duydum. Tabi belli etmedim. Simardigimi dusunmesinler diye.

Askisi beni Medos'a hediye ettiginde , ben kirli , celimsiz ve huysuz biriydim.Huysuzlugum korktugumdandi aslinda. Ucgun boyunca bana dokunmalarina izin vermedim. Kucuktum ama son guc gosterilerimi yapiyordum. Cunku actim. Ucgun boyunca hicbirsey yememistim . Medos uzuntuden kahroldu hergun. Siringa ile zorla yemek yediriyordu. Iste ben ne yutarsam. Ama uc gun sonunda baktim ki ; benim icin mucadele ediyorlar , yeni aileme yaklasmaya basladim. Hatta bir hafta sonra birlikte tatile bile gittik .
Dusunun artik kaynasmayi :))

Ben ailemi cok seviyorummm...

Eger ben bahceden biraz gec donsem , eli yureginde Medos'umun.
Yoksa Nazli' da mi kayboldu ? Hep bu endise ile yasiyor yazik :(
Pasa'si, Naz'i , Susam'i eve tekrar donmediklerinden benim icin cok endiseleniyor. Hatta Susam'dan sonra yoookk artik pisi falan istemiyorum dedi ise de bir gun beni kucagin da buldu. Askisi sagolsun :)
Onu uzmemek icin elimden geleni yapacagim. Soz vermiyorum. Ya verir de tutamazsam. Kandiramam ben canimi.

Buraya kadar hersey guzel . Taki iki hafta oncesine kadar...Oooofff daldan dala bir turlu giremedim konuya.
Simdi Medos'u daha iyi anliyorum. Niye saatlerce pc basinda :) demek ki boyle oluyormus..

Iki hafta oncesine kadar Nazli bir tane yok baska benzeri. Hem evde hem bahcede.
El bebek gul bebek.
Aaaa o da ne ? Medos'un kutlu gununde o gun Carsamba , komsu gelir mirmir birseyler konusurlar.Ve hep birlikte deniz kiyisina inerler uzun merdivenlerden. En onde tabi ki Medos , komsusu , Askisi ve asgariler.
Inanmiyorum o da ne? Uc tane kedicikle (benden biraz kucukler ) cikarlar terasa dogru .Komsusuyla konusmuslar bahcede bakma karari almislar . Aslinda komsusu sevmiyor kedileri ( kendimden biliyorum ) ama onlara acimis iste :(

Ilerleyen gunlerde, ben onlarin bahcede olmasini bile hazmedemezken evin icinden Karamel, Karakizim, Karam sesleri yukselmeye basladi. Uc isimde bir kedi icin kullaniliyor yalniz bilginize.
Ama henuz netlesmis degil bazen Zeytin'de dedigi oluyor :)
Kisacasi yukaridaki sahis olur kendileri :((
( Digerlerinin resimlerini bulamadim ,belki baska zaman yayinlarim )
Bu sahis evimize dadandi. Kapinin onune geliyor .Miyavvv miyavvv miyavvv.... Medos'ta dayamayip iceriye aliyor. Ben ona kizinca Medos bana kiziyor. Benimle konusuyor ama ben onu dinlemiyorum.
Ne yapabilirim. Onlara da bahcede yemek ve su veriliyor. Bu kara midir ? Kiz midir nedir ?
Geliyor benim yemegimi yiyor , suyumu iciyor. Bana danismadan cildiriyorum . Ayrica ben titiz biriyim. Onun burnunu soktugu yemek kaplarimdan yemek yemek istemiyorumm . Bir de benim oyuncaklarimla oynuyor. Medos'umda veriyor. Ne alem kadin .

Bana surekli sen akillisin , sen ablasin , hadi guzel kizim , yapma Nazli , isirma Nazli en sonunda evde bir Naaazliiiiii furyasi...
Medos'la aram acildi sanki. Nereden geldilerse :(
Bu konuda yardima ihtiyacim var. Ne yapilir, nasil davranilir ? Bana fikirlerinizi beyan edersiniz bu Nazli kizi cok mutlu edersiniz.

Eyvah!!! Birileri geliyor kac Nazli... Bir kacamak gorusuruz yine :))

Medos'tan Kareler


4 yorum:

papatya dedi ki...

Tum Blog Yazarlari, tesekkurler..

zeymurancafe dedi ki...

çok sevımlıler değil mi annemın de 6 tane falan kedısı var anne cocukları torun hesabı bir sürü oldular:)

zeymurancafe dedi ki...

çok sevımlıler değil mi annemın de 6 tane falan kedısı var anne cocukları torun hesabı bir sürü oldular:)

papatya dedi ki...

Zeymuran,evet cok sekerler. siz bayagi kalabalik bir ailesiniz sanirim :)

Sevgiler..