Çarşamba, Kasım 23, 2011

Diani ' ye Devam

Bu otelin girisi. Tek kelime ile superdi. Zemin camdan ve altinda bir suru balik .Izlemeye doyamadik .

Kocamannn bir bahcesi var ve bir suru de kopruler ..

Bu buyuk saksilara bayildim .Ozellikle de ayaklarina cok zarif duruyorlardi kendi koselerinde.

Bu da disarida ki restauranti . Etrafi suyla cevrili ve karsisinda deniz . Daha ne olsun .

Sahili de super. Bembeyaz kumla kapli heryer. Ayakta duran iki kisi.. Biri esim digeri de Martin .

Kizgin gunesin altinda gezinirken bu sirin havuzun , narin sesi serinletiyor insani ..

Minderleri konulmamis henuz bembeyazdi onlarda . Mombasa'dan cok daha iyi burada yapilan urunler. Ben bu sofalari cok ama cok begendim .

Hemen karsindaki bardan bu kare . Bar sandelyeleri de cok hos degil mi ?

Ya tavana ne demeli. Hasirla kaplamislar boydan boya . Yururken gozlerim tavana dikili gidiyorum. Arkadan bir ses :
- Dikkat et dusuceksin :)

Ici taslarla dolu buyuk saksilarin ve uzerinde niluferler ..

Su almak icin durdugumuz marketin onundeki bu arabayi cok sevdik . Tahta ile bezemisler her bir yanini .

Medos 'tan Kareler

18 yorum:

Adsız dedi ki...

ayyyy süper fotolar, orda olmak istiyorumm!

papatya dedi ki...

sJ, tesekkur ederim canim. Atla gel hemen .

Sevgiler..

Sazan dedi ki...

Çok güzelmiş, kıskandım :)

Stil Direktoru dedi ki...

gelsem beraber yüzsek kuzum nasıl canım çektim papatyam bilemezsin mucx

papatya dedi ki...

:)) Sazan , evet guzel gercekten .

Sevgiler.

papatya dedi ki...

Stil'cim , super olur inan :)

Atla gel hemen :)

Unknown dedi ki...

Harika karelr olmuş canım gittim sanki:)

papatya dedi ki...

Merve 'cim cok tesekur ederim. Bu icten dusuncelerin icin.
Sevgiler.

Peritozu dedi ki...

Ama benimde canım istedi o güneşin altında keyif yapmak :)

papatya dedi ki...

Atla gel Peri'cim :))

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok güzel kareler yakalamışsınız. :)

papatya dedi ki...

Tesekkur ederim Merve'cim.

özlemnitta dedi ki...

Harika görüntüler ve gerçekten çok güzel bir yer..Orda olmak bir şans:)))Sevgiler..

papatya dedi ki...

Sihirli Gunce.Begenin icin cok tesekkur ederim.
Sevgiler.

Stil Direktoru dedi ki...

devamın devamı yok mu papatyammm
güzel hafta sonları öperim kocaman

papatya dedi ki...

Canim olmaz mi ? Var elbet :) sana da guzel mutlu haftasonlari.
Kocaman optum ben de.

Sevgiyle kal Stil'cim..

Adsız dedi ki...

Selamlar

Tesadüf eseri karşılaşdım blogunuzda, beğenerek okudum yazılarınızı..


Sevgiler

papatya dedi ki...

Nalan , cok tesekkur ederim. Begenmenize sevindim.

Benden de size kocaman sevgiler.