Salı, Şubat 23, 2010

Gedi Harabeleri (Gede Museum) 2

Bu minnoslari muzla besledik..Ancak muzlar bitmeye yakin o kadar cogaldilar ki,biraz urkerek ayrildik yanlarindan.Giristeki.gorevli uyarmisti cunku...dikkat et saldirabilirler!!!

Bauba agacina cikarak aldim asagidaki resimleri..Manzara inanilmazdi...(yuksekligi 50 m. civari)
Agactan indigimde bacaklarim tirtir titriyordu.Normal sekilde yurumeye gecmem bayagi zaman aldi dogrusu..Cok yuksek olmamak kaydiyla kesinlikle agac ev istiyorum...

Bauba agacinin zirvesinden alinan kareler...Asagidaki mavi nokta oglusumun ta kendisi...

Bu kare de, bir kat asagidan...

2 yorum:

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Maymunlarda pek ufak değilmiş hani ben çok yaklaşamazdım öyle;) Tarihi yerler gezmesini çok severim kimbilir neler yaşanmıştır...

papatya dedi ki...

ORGUELI,muzlari atmaya baslayinca oylesine cogaldilar ki bende anlamadim nereden geldiler.Biraz korkarak ve telasla ayrildik yanlarindan..
Mekansa superdi,ozelliklede bauba agacinin uzerinden izlemesi..
Sevgilerimle..