Çarşamba, Kasım 18, 2009

Peki O Zaman Neredeler?

Divanin uzerine oylece uzandim.Hani ne uyudugumuzu, ne de uyumadigimizi anlamadigimiz zamanlar vardir ya...Ve surekli kendimize yok uyuyordum, yok yok kesinlikle uyumuyordum diye sorariz defalarca.Iste oyle bir andi.
Bana sorarsiniz ben de uyumuyordum.Peki o zaman neredeler?
Kapi acildi birden...Onde canim babam, onun arkasinda baba yarim amcam,onun arkasinda ortanca kardesim ve bir kac tane daha yuzunu secemedigim bedenler...Ama biliyorum ki onlarda sevdiklerim.
Kalbim yerinden cikacak sandim.Allah´im nasil bir heyecan bu, nasil bir sevinc anlatamam. Kelime bulamam ki,anlatmaya...
Salonun ortasindan sirali bir sekilde yuruyerek diger odaya geciyorlardi ki,bir anda yok oldular. Bense hickiriklara bogulmus bir halde buldum kendimi.Afalladim bakiyorum etrafa saskin saskin.
Ama yoktular...Daha bir kotu oldum.
Cok ozledim sizleri hem de cok...
Umarim bir gun, bu gordugum ruyaysa eger,lutfen gercek olsun...

6 yorum:

Başak BAŞOL dedi ki...

Yawrum,

Eminim onlarda seni özlüyorlardır! Ve kimbilir belki başka bir boyutta seni ziyarete gelmişlerdir de gördüğün odur.Ne olur üzülme belki akrabaların olamam ama ben de seni çok seviyorum!!!

Sevgiyle Kal..

Stil Direktoru dedi ki...

Özlem ve hasret dolusun demek ki canım ya tüm özlediklerinle bir ara olman dileğiyle

nehircce dedi ki...

Offf içim ezildi..çok özlemişsin gerçekten.inşallah diyorummm canım öptüm

papatya dedi ki...

Basak´cim, tesekkur ederim.Ben de seni cok seviyorum.Sevgiyle kal...

papatya dedi ki...

Stil´cim,tesekkurler...

papatya dedi ki...

Nehircce,canim cok sagol...