Çarşamba, Eylül 09, 2009

33 Okul 3003 Ogrenci Icin El Elele

Kalpleri piril piril, en temiz en masum varliklar cocuklarimiz.Cok istemesine ragmen, sadece maddi imkansizliklardan dolayi okuyamayan binlerce cocuk var etrafimizda.Yardim bekleyen, destek bekleyen.Iste bu guzel kampanya ile,kalbi iyilik aski ile dolu olanlar bulusuyor.Ve binlerce cocugun yuzu guluyor.Hayata daha umutla,daha sevincle bakmayi ogreniyor.Topluma ve insanliga yararli, yuzu gulen bir nesil yetisiyor.

Beni bu kampanyadan haberdar eden Sevgili Kara Kalem´e sonsuz tesekkur ediyorum.
Ve butun siz guzel insanlari, 33 Okul 3003 Ogrenci Icin El Elele Kampanyasina davet ediyorum.Biliyorum ki, duyarsiz kalmayacaksiniz.

4 yorum:

parka dedi ki...

Canım arkadaşım

Ne güzel ve içten ifadeler bunlar.
Duyarlılığın için esas ben sana çok teşekkür ediyorum.

Saygılarımla

Ahmet

papatya dedi ki...

Sevgili Kara Kalem,gecte olsa sayenizde haberim oldu.Davetiniz icin tekrar tesekkurler.Umarim,en kisa zamanda,istenilenler gerceklesir ve binlerce cocugumuzun yuzu guler.Ve boyle guzel, insanliga faydasi olan etkinlikler hep devam eder.Guzel bir dunya icin deger bence.Sevgiyle kalin...

Stil Direktoru dedi ki...

Bende destek vermiştim, sende destek vermişsin çok güzel olmuş şekercim.

papatya dedi ki...

Stil´cim,tesekkur ederim.Dilegim herkesin duyarli olmasi.Kocaman opuyorum seni.Sevgiyle kal...